Adminisztráció, irodai munka

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara irodai munkatársat keres

Jelentkezem

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara irodai munkatársat keres

 

Főbb feladatok:

  • Adminisztratív feladatok elvégzése/Általános adminisztráció, ügyintézés
  • Meetingek, tárgyalások megszervezése
  • Prezentációk készítése
  • A szervezet tevékenységéhez kapcsolódó szervezési feladatok ellátása
  • Partnerek fogadása és a beérkező telefonhívások kezelése
  • Céges utazásokkal kapcsolatos ügyintézés
  • Irodai környezet folyamatos rendben tartása
  • Kollégák munkájának támogatása

Elvárások:

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • felsőfokú  végzettség
  • irodai munkakörben szerzett 1-2 éves tapasztalat
  • kiváló kommunikációs készség
  • segítőkészség
  • felelősségteljes, önálló munkavégzés, pontosság, precizitás

Amit kínálunk:

  • hosszú távú munkalehetőség

  • versenyképes jövedelem és juttatások
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.